Thursday 15 March 2012

-8

Ασκησεων παραλογου συνεχεια. Συνεχιζω το κοινωνικο-βιολογικο πειραμα συμφωνα με το οποιο τρεφομαι μονο με ο,τι μου δινει ο στρατος παρολο που δεν μου εχει κανει κανενα εμβολιο. Κανω δευτερη υπηρεσια στα μαγειρεια μεσα σε τρεις μερες και απο τη μια βριζω το θεο της στατιστικης, απο την αλλη προσπαθω να ειμαι χαμογελαστος. Ουλαμους προσο-χεη. Δηλαδη ακινητος. Σφιγμενος. Οχι μεγαλη διαφορα δηλαδη. Βρωμια, καδοι, πατωματα, αποφαγια και μυρωδια χλωρινης που μαλλον πολλοι εχουν αλλεργια. Σημερα πηραν ενα απο το θαλαμο μας στα αναρρωτηρια με προβλημα στον πνευμονα. Ο θαλαμαρχης εχει γαμηθει να φωναζει θαλαμος-ακυρο και ιλη-ακυρο και η υπομονη μου δοκιμαζεται. Ο λοχιας ειναι μολις 21 απο σμυ. Επαγγελματιες αργοσχολοι φωνακλαδες. Περπατημα-καλο. Προσδοκω ανασταση συνθαλαμιτων και ουλαμος καθαρος, διοικητες δε φοβαται. Μυρωδια απο χλωρινη. Ελπιζω αυριο να μαι ψηστης. Σημερα ενα παιδακι μου πε να ξυρισω τον αριστερα μαθητη στο γκραφιτι του μυστικου δειπνου στο εστιατοριο. Τοση ανοησια μαζεμενη σε ενα χωρο; ο μικρος νιτζα πηρε αναβολη. Ουτε ο ιδιος ηξερε τι ηθελε. Ο βυσματιας ευτυχωσγιωτα4 ισως παρει ι5 χκαι φυγει. Ολα συγκεντρωμενα, περιορισμενα στα μεγεθη της προσωπικης κουρασης του καθενα.
Ελαχιστη κατανοηση.
6 πιανω υπηρεσια, τωρα κοιμαμαι.

0 σχόλια:

Post a Comment